Εάν χρειάζεται να διαχειριστείτε την πρόσβαση πολλαπλών επιχειρήσεων και των ομάδων χρηστών τους στις εγκαταστάσεις στάθμευσης σας, είτε προσωρινά είτε μακροπρόθεσμα, η Πλατφόρμα Διαχείρισης Λογαριασμών είναι η premium υπηρεσία που διευκολύνει τη διαχείριση των χώρων στάθμευσης για εσάς.
Να επιτρέπουν την πρόσβαση αυτοεξυπηρέτησης στους υπαλλήλους και τους εργολάβους τους, είτε μέσω συνδρομών JPass είτε με τεχνολογία αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας (LPR) που βασίζεται σε κάμερα ή με κάρτες εγγύτητας.
Πώς λειτουργεί ο Επαγγελματικός Λογαριασμός
Ως πάροχος υπηρεσιών στάθμευσης, δημιουργείτε Επιχειρηματικούς Λογαριασμούς με προσαρμοσμένους τύπους συμβάσεων για κάθε έναν από τους εταιρικούς πελάτες σας. Μετά τη ρύθμιση, ο οργανισμός-πελάτης αναλαμβάνει τον έλεγχο της δικής του διαχείρισης στάθμευσης μέσω της διαδικτυακής πύλης - προσθέτοντας ή αφαιρώντας διαπιστευτήρια, παρακολουθώντας συμβάσεις και διαχειριζόμενος πληρωμές χωρίς τη συμμετοχή του πάροχου.
Άμεση δημιουργία λογαριασμού
Οι εταιρικοί πελάτες μπορούν να δημιουργούν και να διαχειρίζονται αυτόνομα λογαριασμούς στάθμευσης για τους υπαλλήλους, τους πελάτες ή τους επισκέπτες τους. Αυτή η λειτουργικότητα αυτοεξυπηρέτησης μειώνει τις διοικητικές καθυστερήσεις και διασφαλίζει ότι οι λογαριασμοί στάθμευσης δημιουργούνται γρήγορα και με ακρίβεια.
Βελτιωμένη διαχείριση διαπιστευτηρίων
Οι πελάτες μπορούν να ενημερώνουν γρήγορα τα διαπιστευτήρια στάθμευσης σε πραγματικό χρόνο, επιτρέποντάς τους να προσαρμόζουν την πρόσβαση για τους υπαλλήλους ή τους πελάτες χωρίς να επικοινωνούν με τον φορέα εκμετάλλευσης του χώρου στάθμευσης. Αυτή η ευελιξία διασφαλίζει ότι μπορούν να ανταποκρίνονται αποτελεσματικά στις λειτουργικές αλλαγές.
Ευέλικτες λύσεις χρέωσης
Οι εταιρικοί πελάτες έχουν στη διάθεσή τους δύο βολικές επιλογές πληρωμής: αυτοματοποιημένη χρέωση μέσω καταχωρημένης πιστωτικής κάρτας ή προεγκατεστημένη λειτουργία πορτοφολιού που υποστηρίζει επαναλαμβανόμενους κύκλους χρέωσης. Αυτές οι λύσεις πληρωμών έχουν σχεδιαστεί για να απλοποιούν τη διαχείριση των οικονομικών και να διασφαλίζουν έγκαιρες και χωρίς προβλήματα συναλλαγές.
Βασικά χαρακτηριστικά της διαχείρισης επιχειρηματικών λογαριασμών
Αυτονομία στις λειτουργίες στάθμευσης : Οι εταιρικοί πελάτες μπορούν να διαχειρίζονται ανεξάρτητα όλες τις πτυχές της στάθμευσης για τους υπαλλήλους, τους πελάτες και τους επισκέπτες τους, βελτιώνοντας την επιχειρησιακή τους ευελιξία και την ανταπόκριση.
Πλήρης αναφορά : οι πελάτες αποκτούν πρόσβαση σε λεπτομερείς αναφορές για τα εκδοθέντα συμβόλαια, με πλήρη ορατότητα σε ενεργούς, ληγμένους ή απενεργοποιημένους λογαριασμούς. Αυτή η διαφάνεια ενισχύει την ικανότητά τους να παρακολουθούν και να βελτιστοποιούν τις ρυθμίσεις στάθμευσης.
Ευέλικτη διαχείριση συμβάσεων : είτε πρόκειται για διαχείριση κλιμακωτών καρτών, συνδρομών, εισιτηρίων συνεδρίων ή πάσων για συγκεκριμένες εκδηλώσεις, οι πελάτες διαθέτουν τα εργαλεία για να επιβλέπουν ένα ευρύ φάσμα τύπων συμβάσεων, καθιστώντας αυτήν τη λύση προσαρμόσιμη στις ποικίλες επιχειρηματικές ανάγκες.
Βασικά οφέλη της διαχείρισης επιχειρηματικών λογαριασμών
Ανάθεση εργασιών: Παρέχοντας στους πελάτες της επιχείρησής σας αυτονομία στη διαχείριση των διαπιστευτηρίων στάθμευσης, μπορείτε να μειώσετε τον επιχειρησιακό σας φόρτο εργασίας, επιτρέποντάς σας να επικεντρωθείτε σε στρατηγικές πρωτοβουλίες και να βελτιώσετε τη συνολική παροχή υπηρεσιών.
Λειτουργική αποδοτικότητα: το σύστημα ελαχιστοποιεί την ανάγκη για συνεχείς χειρωνακτικές και τεχνικές παρεμβάσεις. Αυτό δημιουργεί μια πιο αποτελεσματική λειτουργία, εξοικονομώντας χρόνο και πόρους.
Βελτιωμένη ικανοποίηση πελατών: αναβαθμίζετε την εμπειρία του πελάτη, καθιστώντας την υπηρεσία σας πιο ελκυστική σε ένα ακόμη ευρύτερο φάσμα εταιρικών πελατών.
Βελτιστοποιήστε τις λειτουργίες σας με το Business Account Manager.
Επικοινωνήστε μαζί μας για να ενσωματώσετε αυτήν τη λύση στις λειτουργίες στάθμευσης σας!